Op zoek naar iedereen die al op de Zugspitze was

Een tijdje geleden kon je reeds lezen over mijn "Zugspitze droom". Ik probeer zoveel mogelijk mensen die al op de mooie Zugspitze waren, te verenigen in de Zugspitzeclub.

Door omstandigheden ligt deze website al enkele weken stil. Zelf heb ik hierdoor momenteel haast geen tijd om nieuwe leden te zoeken.

Daarom doe ik nu een warme oproep aan alle lezers van deze blog! Help mee mijn droom waar te maken door zoveel mogelijk mensen op de hoogte te brengen van de Zugspitzeclub!

Wat kan je doen?

- natuurlijk eerst zelf even lid worden (klik op "neem deel aan deze site" - aanmelden duurt maar even)
- mail dit bericht naar al je vrienden die er volgens jou al geweest zijn en vraag hen lid te worden
- vermeld mijn droom op jouw blog, website, social network, krant, tijdschrift, ... en vraag je lezers vriendelijk lid te worden. (ze helpen iemands droom waar te maken)
- ben je een Twitteraar? Volg ons dan op De Zugspitzeclub twitter en breng al je Twitter vrienden op de hoogte
- wordt een Zugspitze friend door één van onze banners op je site te plaatsen.
- ...

Alvast bedankt iedereen!!

Geen opmerkingen: