Werkzaamheden in Ehrwald

Stephanie is momenteel in Ehrwald en dat merken we. Ook vandaag weer een leuke bijdrage aan onze blog:

Gemeinde amt Ehrwald

"Het pleintje voor het gemeinde amt is geheel veranderd. Helaas zijn er 3 mooie, oude kastanjebomen weg. Van één werd gezegd dat die ziek was, maar het bleek niet zo te zijn.

De parkeerplaatsen zijn wat anders ingedeeld en voor het groene gebouw van de gemeente is een hele glazen uitbouw gedoken. Afgelopen woensdag is er al een deel geasfalteerd.

Nu nog de laatste loodje tot het definitieve resultaat, maar aangezien ik zondag naar huis ga zie ik dat waarschijnlijk pas in september. Ook verbaasde ik me erover dat de Spar ''weg'' is. Deze wordt momenteel ook verbouwd en krijgt 110m2 erbij (het gedeelte tot de parkeerplaatsten). De afgelopen week is er hard gewerkt en ook zoals het pleintje zal ik het definitieve resultaat pas in septemer zien. Ik hoorde dat de spar midden juli klaar moet zijn. "

Bedankt Stephanie!

1 opmerking:

Anoniem zei

De spar is niet weg,maar blijft gewoon ,hij word gewoon verbouwd
Als de spar weer open gaat zullen wij er een mooie foto van maken
Grüsse Daniela en Sjef