Nog even nagenieten...

Het is 6 april en bij ons in de Zugspitzarena is het nog steeds hartje winter. Vandaag waren de skigebieden voor het laatst open (behalve de Zugspitze, daar kun je nog tot komend weekend skieen).




Gisteren heb ik er nog even van genoten, de eerste zaterdag dat we geen gasten meer in Felsenheim hadden en ik nog eventjes de kans had om te gaan skieen.

Prachtige pistes, bijna geen mensen meer, niet te geloven ....ik wil jullie nog even mee laten genieten van de mooie besneeuwde bomen dan kunnen jullie alvast weer gaan dromen over jullie volgende wintersportvakantie.


Deze foto heb ik gemaakt van het bergstation op 1900 m van de nieuwe Gaistalbahn in Ehrwald: een super-de-luxe zespersoonsstoeltjeslift met kap en verwarmde zittingen. Als je in deze lift zit, kom je aan de Hochfeldner alm voorbij, degenen van jullie die in de zomervakantie komen, wellicht een begrip




Het zullen de laatste plaatjes zijn van de sneeuw want ik hoop dan toch, dat ook bij ons het voorjaar gaat beginnen.

Geen opmerkingen: