Lermoos by night

Na een vlotte rit richting Ehrwald en na een heerlijke maaltijd bij 'Al Castagno' in Ehrwald duiken we onder de wol.

Nog even een foto maken van het uitzicht dat ik heb vanuit mijn bed: Lermoos by night

De Grubigstein is verlicht door de sterren aan een heldere hemel en de verlichting van de Gamsjet en Hochmoosexpress.

Als ik recht ga zitten in mijn bed kan ik zelfs het mooie Felsenheim zien liggen met haar sprookjesachtige buitenverlichting.

Alsof dit nog niet genoeg is hebben we ook nog een 2de venster in onze kamer met een prachtig zicht op de Sonnenspitze. Hiervan tonen we héél binnenkort ook een foto...

Zo, tijd om te gaan slapen. Morgen is het Pasen en ons dochtertje zal vroeg wakker zijn om te kijken of de Paashaas tot in de Zugspitzarena is geraakt.

Geen opmerkingen: