Videobeelden Lermoos en omgeving

Het leuke van deze blog is dat er steeds meer mensen actief aan meewerken. Zo krijgen we regelmatig leuke tips, foto's en videobeelden van onze lezers waarvoor hartelijk dank.
Zo hebben we vandaag bijvoorbeeld leuke beelden ontvangen van Lermoos en omgeving.

Het zijn enkele sfeerbeelden gemaakt tussen 22/12 en 29/12 2007 met o.a. de sleeplift op de Ehrwalder alm, het uitzicht vanuit "Haus Talblick", het blaasensemble na de nachtmis, het prachtig uitzicht op de Grubigalm met snowbiken in het NTC funpark, de sleeplift aan de skischool in Lermoos, en het natuurfenomeen in Garmisch Partenkirchen, de Partnachklamm.

Toen Caroline in de Kerstperiode schreef over het Bläserensemble kon ik me wel inbeelden hoe romantisch dit moest zijn, maar door het zien van deze beelden heb ik het zelf kunnen meemaken... Bedankt Rudy!



De Partnachklamm hebben we zelf nog nooit bezocht, maar na het zien van deze beelden moet ik dit absoluut eens gaan doen. Heel toevallig heb ik begin deze week een artikel gelezen over dit natuurwonder. Binnenkort gaan we hier zeker meer informatie over publiceren.

1 opmerking:

caro291 zei

een heel mooi filmpje, zelf ben ik al verschillende keren in de Partnachklamm geweest maar nog nooit in de winter, een goede tip om aan onze gasten door te geven.. bedankt!