Wettersteinbahnen Ehrwald

Vandaag ontvingen we van een lezeres de opmerking dat we nog niets over de Wettersteinbahnen in Ehrwald geschreven hebben. Nu moet ik eerlijk toegeven dat we, ondanks het feit dat we al 20 jaar op vakantie gaan in deze streek, nog nooit zijn gaan skiën in dit gebied aan de voet van de Zugspitze.

Ik kan eigenlijk geen reden vinden waarom niet, waarschijnlijk omdat we steeds in het Oberdorf van Lermoos verbleven op zo'n 50 meter van de skilift en piste.

Dus heb ik me meteen voorgenomen een link op te nemen naar dit gebied in Ehrwald en natuurlijk gaan we tijdens onze eerst volgende wintersportvakantie deze mooie pistes verkennen!

Even Googlen brengt ons bij videobeelden van de Gamsalm, welke we natuurlijk even tonen. Dit voelt voor mij eigenlijk een beetje vreemd aan, dit is de enige hut op een piste (in Ehrwald, Biberwier en Lermoos) die we nog nooit bezocht hebben op 20 jaar tijd...



Ben jij er al geweest? Je foto's en video's van de skipistes, liften en hutten zijn natuurlijk meer dan welkom...

Geen opmerkingen: