Sonnenspitze Westwand "Schattendasein"

Zoals je reeds hebt kunnen merken vind ik het plezierig om te 'bloggen' over de Zugspitzarena. Eigenlijk werkt het zelfs een beetje verslavend, iedere dag wil ik wel iets publiceren op mijn eigen weblog.

Ook is het iedere avond weer spannend om te kijken of we nieuws hebben van mijn collega-blogger Caroline van Felsenheim. Zij geeft ons regelmatig actuele informatie vanuit Lermoos.

Vandaag toon ik je een leuk blogartikel over de beklimming van de westwand van de Sonnenspitze in Ehrwald.

Op deze blog, van Klettergruppe DAV Aichach, zien we enkele mooie foto's van de westwand van de Sonnenspitze. Zelf heb ik 's avonds soms uren leesplezier aan mooie reisverslagen of leuke blogs zoals deze. Ik heb al tientallen reisverslagen gevonden over de Zugspitzarena, waarvan ik er binnenkort zeker enkele ga vermelden op deze blog.

Ken je zelf een leuke website over deze streek in Tirol, laat het ons dan gerust weten.

Geen opmerkingen: