Nieuwjaarsdag in de Zugspitzarena in Tirol

Als jullie naar het nieuwjaarsspringen in Garmisch-Partenkirchen (maar 23 km van de Tiroler Zugspitzarena vandaan) op televisie hebben gekeken, zullen jullie gezien hebben, dat we vandaag prachtig weer hadden. In de oudejaarsnacht sneeuwde het en was het behoorlijk koud, precies zoals je je oud en nieuw voorstelt.

Ook ik wil jullie een heel gelukkig en gezond jaar 2008 toewensen.

Vanmorgen trok de nevel, die aanvankelijk nog over het hele dal lag, op en werd het een heerlijke dag. Omdat Othmar en ik gisteren behoorlijk oud en nieuw gevierd hebben tot half zes 's-morgens, besloten we om maar niet te gaan skieen, maar om een heerlijke wandeling te gaan maken. Tijdens onze wandeling heb ik een aantal foto's gemaakt, om jullie mee te kunnen laten genieten van ons prachtige landschap.De hele dag kwam de temperatuur niet boven de nul graden en de sneeuw kraakte onder onze schoenen.
Helemaal verdwenen was de nevel niet, maar dat gaf juist die speciale winterse stemming. Ik ben al zo vaak in de Moos geweest en iedere keer is het weer anders...

Al is de heuvel nog maar zo klein, lekker naar boven rennen en naar beneden glijden, wat leukers is er toch niet... je hebt er niet eens een slee voor nodig!

De volgende plaatjes spreken voor zichzelf denk ik...



1 opmerking:

Grubigstein zei

De perfecte start voor een nieuw jaar...

Bedankt om deze plaatjes met ons te delen!