Bildstock deel 2

Bildstock Grubigstein
Het leuke van deze blog is dat we ook regelmatig reacties ontvangen van onze lezers.
Zo vroeg ik me in het artikel over het bildstock op de Grubigstein af waarom dit er stond, sinds wanneer, enz.

Dankzij een lezer hebben we een antwoord ontvangen dat ik met veel plezier even vermeld. Ik citeer een stukje uit het antwoord van Annemarie, die pas terug is van een geslaagde vakantie in Lermoos:

....
Ik had vorige week namelijk skiles en heb toen wij boven uitstapten aan de skileraar nagevraagd of hij meer wist over deze Bildstock. Hij vertelde dat in de jaren 50 de familie Langes het eenzitsliftje naar de Grubigstein heeft laten bouwen. Als dank hiervoor hebben zij deze Bildstock geschonken.
Hopelijk is hiermee jullie vraag beantwoord.

Groetjes en succes met de site,

Annemarie



Met dank aan Annemarie.

Geen opmerkingen: