Ik droom van een witte kerst…

I’m dreaming of a white christmas…dat zong Bing Crosby al in 1954. Ook Fre schreef het in zijn blog van gisteren. De droom van een witte kerst in de bergen kan nog waar worden, in Ansitz Felsenheim hebben we nog ons mooie driekamer-appartement nr. 8 voor 4-6 personen vrij en onze studio nr. 9 voor 2-3 personen. Deze twee appartementen zijn met elkaar te verbinden, dus opa en oma kunnen ook nog mee. Als klein kerstpresentje geven we jullie een last-minute korting van 20% op de dagprijs.


Kerst vieren in Lermoos… de eerste keer naar de nachtmis in Lermoos, deze belevenis zal ik nooit vergeten. Tijdens de mis was het zachtjes gaan sneeuwen en toen we naar buiten kwamen, nog onder de indruk van het „Stille Nacht, heilige Nacht“ begon het „Bläserensemble“ op het balkon van het Postschlössl te spelen. De sneeuwvlokken, die zachtjes naar beneden vielen, de mannen in hun dikke jassen en sjaals die op hun trompet boven op het balkon hun kerstliederen speelden, voor mij was het een ogenblik om nooit te vergeten!

1 opmerking:

Anoniem zei

Door de eerste foto te zien begin ik spontaan te dromen van een witte Kerst! Wat een prachtig plaatje...

Onze eerste Kerst in Lermoos zal ik ook nooit vergeten. Zalig!