Gelukkig nieuwjaar! ***2008***


Met deze wil ik iedereen het allerbeste wensen voor 2008! Ik wens je vooral een goede gezondheid zodat jullie nog dikwijls kunnen genieten van de bergen en de Zugspitzarena...


Ook wil ik vandaag alle bezoekers van deze blog en website bedanken voor de positieve reacties die we ontvangen.
In het bijzonder wil ik Caroline van Ansitz Felsenheim danken voor het actuele nieuws met mooie foto's waarmee ze ons soms doet wegdromen.
Ik probeer in 2008 nog harder mijn best te doen om leuke weetjes over de Zugspitzarena te publiceren.


Wat mijn blog betreft hoop ik in 2008 nog veel meer bezoekers te mogen ontvangen, alle hulp is welkom!
Het is ondertussen 22:50u, binnen een goed uurtje is het zover: we laten 2007 achter ons en duiken 2008 in.


Ik wens je nog een leuke avond, geniet ervan en hou het veilig!
Tot morgen.

Geen opmerkingen: